четвъртък, юли 10, 2014

XYZWQ Банка обича цифрата "27%"


Уважаеми колеги ПР, особено банковите такива,

Искрено се надявам да осъзнавате прозрачния и все по-прозрачния свят, в който ви се налага да работите. Освен почтеност, той изисква от всички и повече изобретателност (когато се налага) #замислетесебе

Неназованата банка днес (10 юли 2014) година разпространява съобщение до медиите, в което твърди: "Ръст в търсенето на жилищно кредитиране в последния месец отчита ........ банка. Нарастването в края на юни 2014 г. е с 27% спрямо същия месец миналата година."Две неща ми направиха впечатление веднага - цифрата, която не срещам за първи път и думата "търсенето". Бърза справка на посочените телефони за повече информация вади наяве факта, че въпросните проценти са .... ръст на запитванията за кредити. Не на обема одобрени и отпуснати кредити, не на броя одобрени и отпуснати кредити, на запитванията. По-нататък в текста става ясно, че такива запитвания клиентите можели да правят и с въведената революционна услуга "видео-чат в скайп"

След това уточнение звучи някак логично, че най-много запитвания има от по-големите родни градове, не мислите ли.

Да се върнем на така симпатичната къдрава цифра 27%

На 29-ти април 2013 година банката разпространява обемист анализ на кредитирането и там виждаме, че финансираните ипотеки за панелни апартаменти са ... 27%

Пауза от шест месеца и на 21-ви октомври 2013 година разбираме, че потреблението на кредитни карти от същата институция е нараснало с .. 27% Не ни става ясно дали потреблението е мерено в брой потърквания на картичката (транзакции) или е гледана общата сума на плащанията с тоз инструмент на ПОС-терминал или пък е смятана сумата на тегленията от банкомат. Или пък и трите ... не е ясно.

Нова пауза, тоя път е по-дълга и на 10-ти юли 2014 година 27% се увеличават видео-чатовете, мейлите и другите форми на запитвания. Освен хубавата цифра, има още един постоянен елемент - ръстовете винаги са на годишна база. Винаги.

Уважаеми колеги, така ли градите имидж на коректни и прозрачни партньори?

Няма коментари:

Публикуване на коментар