понеделник, юли 23, 2012

Добри хора, помогнете

В неделя (22 юли 2012 година) между 12.00 и 17.00 часа от кооперацията, в която живея на улица Пиротска в София (в района на Женски пазар) ми откраднаха колелото. От етажната площадка на петия етаж.

Това колело е с мен от май месец миналата година, изминали сме заедно хиляди километри, станало е свидетел на толкова много положителни емоции, качило ме е два пъти на билото на Хаинбоаз, на Шипка, на Узана, завело ме е на море ... Не знаех, че ще се привържа толкова към вещ, но реално ми липсва онова, което колелото ми дава. Запознанства с весели и готини хора, свобода да откриваш и да бъдеш някъде, вятър в косата и пот по гърба. Толкова много, че ми се реве все едно е починал близък.

Моля, помогнете ми. Ако го мернете някъде или поне ако имате съмнение, че сте го видели някъде - обадете ми се. Дори само смс или един клип ще свърши работа, моля ви. Телефона ми е 0887 818193


Колелото е бял Shockblaze Croxer (Шокблейз Кроксър) с багажник за дисаги на предната гума, сменена лапа с нова черна Ritchey и добавени допълнителни ръкохватки "рога". Каплите и гумите са със светлоотразителни кантове, спирачките са дискови и на двете гуми.



Много ви благодаря

А на оня, който е срязал веригата и го е взел - ти си взел 13 килограма алуминий и ще го продадеш за максимум 300 лева, но всъщност ми взе много повече. Нямам причини да ти симпатизирам или да те разбера и ако те срещна, ще те пребия. Честно. Колкото и да не определям физическата саморазправа като валиден аргумент. Но теб точно ще те направя и майка ти да не те познае.

3 коментара:

  1. обиколи женския пазар, там продават крадени колела. а един приятел намери неговото на пазара до националния стадион.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз там живея, до Женски пазар :) обикалям, но там да призная изборът не е много голям
      Събота е денят за Стадиона и това е в плановете

      Изтриване
  2. Успех в намирането на колелото! Обявихме го за открадното в Колоездене Перник.

    ОтговорИзтриване