вторник, юни 21, 2011

My Dear tcv tcv

Мили ми Цецко,

За да не се излагаме пред другарите и партньорите ни за Белене, вижте там с твоите хора да регламентирате какво значи "струпване на граждани" и да можем да реагираме по-бързо на провокации. Ама го направете законно, щото ония в Брюксел не лягат да спят и нас гледат.

Вижте как може да се запише в наредба, че всяко събиране на повече от осем майки и шест детски колички да е "струпване" и да подлежи на разпръскване. Не се научиха тия на ред, ей. Аз им опрощавам, те ме плюят. Дай едно рамо тук и ще оправим работата, със Симеончо съм говорил.

Намери там с Веждито как да го направите, ама искам сбирки на повече от 12 души за барбекю, да изисква канонично одобрение от Синода или местния владика. Че като се напият и не знаят как да партизанстват и може пак да ни боядисат монументчето.

Отивай там да се оправяш оперативно, аз отивам да откривам най-големия в Европа. То аз най-големия го открих като зех тоя пост, ама айде от мен да мине. Трябва да го имаме тоя най-големия, че Фъндъчката искала да прави София столица на Европа. Няма лошо, ще я направим столица и тогава ще викат - ония от София не дават. Ех какъв живот ще настане тогава.

Винаги твой,
Баце Бойко

Няма коментари:

Публикуване на коментар