четвъртък, февруари 24, 2011

Глупостта и алчността са доживотни - updated

Ето началото на една статия, която видях днес от приятел във фейса:

"Ивайла Пламенова от Шумен е едно от шестте деца в света с изключително рядкото заболяване аноректална малформация тип клоака - родена е без уретра, анус и полови органи.

Когато бебето се родило лекарите три дни умували момче ли е или момиче. "Гладко като кукла от кръста надолу. Това беше моето детенце, когато го видях за първи път", казва майката Кристина. 23-годишната жена с невероятна сила и самообладание разказва историята, която преобръща живота на семейството й."

Който иска да прочете останалото - ето линк

Това, което ме втрещява, изумява, оставя ме безмълвен и ме кара да вия като полярен вълк посред бял ден е ... РЕКЛАМАТА!!!!

Вие ми кажете колко алчен, тъп, безчувствен, опериран от емоции и елементарно възпитание трябва да си, за да сложиш контекстуална реклама на витамини в контекста на една трагедия. Уебмастър и онлайн маркетинг са хубави думи, модерни. Този (или тези) специално, които стоят зад стореното трябва да намерят първият виртуален стълб на срама и да се самоокачат там. С големи табели през вратовете - СЛЕДВАЩИЯТ ПЪТ ЩЕ ПЪРВО ЩЕ МИСЛЯ.














Update - 15.42h, 24/02/2011
Малко след като написах този пост, използвах формата за контакт на сайта, публикувал историята. Върнаха ми отговор

"Здравейте!
Искрено се извинявам за неудачното включване, тя е отстранена.
Благодарим ви за наблюдателността и за бързата реакция.
С уважение, ............
"



Няма коментари:

Публикуване на коментар