сряда, април 08, 2009

Дневният ред ...

... на един хамстер

01.00 часа - Да се събуда облян в студена пот и да си запиша нещо на едно листче
02.00 часа - Да проверя къде е листчето
07.00 часа - Да прочета на глас на Елена какво съм написал. Тя да го хареса много. Написал съм "Да възложа на няколко министъра да ми намерят причини и начини. Трябват ми, щото извиненията и оправданията ми към Вълка вече не вършат работа, който пък ми каза, че боклука е новия газ и нали не искам и аз както Карлович. Не искам"

09.00 часа - Да извикам майстори да ми сложат нова изолация на прозорците, не мога да се съсредоточа от тия протести навънка.

11.00 часа - Да извикам бойни другари да измислим как Кремиковци да продължи да работи поне до края на август. Да проверят другарите разни фондове, от които можем да плащаме на инвеститори да инвестират временно.
13.00 часа - Да хапна нещо

15.00 часа - Да ударя една шайба до Барозу, да го питам дали е прочел последното ми писмо и какво мисли да ми отговори. Тия експерти нещо много ги бавят, не бива така.

17.00 часа - Елена ми се обади и ми каза, че е харесала написаното. Умна жена.

19.00 часа - Барозу ми се обади. Прочел го, ама няма да ми отговаря. Що така?

Няма коментари:

Публикуване на коментар