понеделник, ноември 15, 2010

Мило непознато другарче

Мила непозната другарке,

В неделя седяхме с теб на две съседни пейки до кучешката полянка на НДК. Аз говорих тихо с моя събеседник, ти обсъждаше на висок глас с твоята "най-добра приятелка" поредица от важни теми ...

Така станах неволен слушател на вашите тегоби, че гаджето й:
  1. Има семейство и тя се насилва да ходи по семейни поводи заради него, а той не уважава поводите на нейните приятелки.
  2. Не иска все още деца, нищо че "скоро ще е късно за него"
  3. Разлика във възрастта повече от 10 години е "много нещо, виж ако бяха десет, щеше да е различно" ... разликата е 11 години, ОК, повече от 10 е, права си
  4. Имаш проблеми, чисто женски
  5. Тя има проблеми, два поредни месеца не й идва, което за нея автоматично означава, че и двата й яйчника не работят, освен това има и едно нещо на шийката на ...
  6. Гаджето й ще дойде от Дружба 2 да я вземе от НДК ....
  7. и много други неща
Мила непозната другарке, вие двете станахте и се приготвихте да си тръгвате. Тогава аз тихо те попитах "Прощавайте, искате ли да си съберете фасовете?" защото този дълъг разговор между вас двете се материализира в половин дузина цигари, респективно фасове. Ти, мила непозната другарке ги беше наредила пред краката си, най-добрата ти приятелка ги сритваше свенливо с черните си пътъчки под пейката.

(източник на снимката - вестник 24 Часа)

Ти, мила непозната другарке, ме погледна безизразно и ми отговори "Ми не, не искам. Ако искате - съберете ги вие"

Не, претенциозна натруфена модерна млада жено, не искам аз да ти събирам боклуците и да чистя след теб, не искам дори да ти отперя два шамара като на сополива хулиганка. Искам да прочетеш това и да се опиташ да пуснеш във фризираната си главица крехката мисъл, че както изискваш от гаджето ти да ти следи цикъла и да ти уважава работещите яйчници, така и аз искам да не ми мърсиш обкръжението. С разговорите си и с угарките си.


Няма коментари:

Публикуване на коментар